Mam kota na punkcie mleka – ruszyła kontynuacja mlecznego programu Aktualności Odżywianie Polecamy by Redakcja - 29 lutego 20162 marca 20160 Z początkiem roku ruszyła kontynuacja trzyletniego programu „Mam kota na punkcie mleka” realizowanego przez Polską Izbę Mleka przy współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Nowa kampania nosi nazwę „Mamy Kota Na Punkcie Mleka”, jej celem jest dalsze budowanie świadomości na temat wartości odżywczych i zdrowotnych mleka i jego przetworów. Jak również zadbanie o wzrost konsumpcji. W ramach kampanii zaplanowano działania informacyjno-promocyjne, które mają spowodować, iż kupujący produkty mleczne będą się kierowali ich zaletami, a nie wyłącznie ceną. Kampania Mam kota na punkcie mleka opiera się o przekazanie w ciekawej postaci wiedzy na temat dobroczynnych właściwości odżywczych i zdrowotnych mleka oraz produktów mleczarskich. Jak wiemy żywienie jest jednym z najważniejszym czynników środowiskowych wpływających na stan zdrowia i procesy rozwojowe dzieci i młodzieży. Mam kota na punkcie mleka – działania w programie: BROSZURY INFORMACYJNE wraz z pomocami dydaktycznymi dla nauczycieli CYKL SPOTKAŃ I PRZEDSTAWIEŃ TEATRALNYCH z udziałem mlecznego bohatera „GRY I ZABAWY” – gry online „KOCIE RYMY MLEKIEM PŁYNĄCE – MLECZNA ENERGIA MNIE WYPEŁNIA” – zadanie konkursowe będzie polegało nawykonaniu pracy plastycznej wraz z krótką formą literacką „MOJA MLECZNA LEKCJA – MLECZNA KRONIKA KOTA” – zadanie konkursowe to wykonanie kroniki z konspektem ciekawej lekcji na temat mleka „WESOŁE MLECZNE SMAKOŁYKI” – prezentacja przepisu kulinarnego na ulubiony mleczny smakołyk oraz wiele innych działań edukacyjnych. CZYTAJ TAKŻE: Skaza białkowa u dzieckaNa stronie kampanii www.kochammleko.pl trwa rekrutacja do mlecznego programu. Jeżeli jeszcze nie macie kota na punkcie mleka? Rejestracja szkoły jest bardzo prosta! Aby przystąpić do programu, wystarczy wejść na stronę i wypełnić deklarację. Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny, jednak ilość materiałów ograniczona. Kampania jest realizowana przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Akcja trwa do końca 2016 roku i jest sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka. Szczegółowe informacje na temat realizacji programu znajdują się na stronie www.kochammleko.pl