Jesteś tu
Strona domowa > Ciąża > Dieta w ciąży

Dieta przyszłej mamy – jakie składniki powinna zawierać, a których nie?

Dieta przyszłej mamy - jakie składniki powinna zawierać, a których nie?

Mały, rozwijający się organizm potrzebuje wapnia do budowy zdrowych kości, układ nerwowy natomiast kwasu foliowego, krew przede wszystkim żelaza, a komórki białka. Jest też sporo produktów, które powinnaś ograniczyć, albo w ogóle wyeliminować z jadłospisu. Sprawdź, o jakich mowa.  779

Anemia w ciąży – przyczyny, objawy i leczenie

Anemia w ciąży jak z nią walczyć

Anemia w okresie ciąży to niestety częsta dolegliwość, dotyczy bowiem około 40% przyszłych mam. Jak jej zapobiegać i jak leczyć? Na szczęście w dość prosty sposób możemy wzbogacić swoją dietę o produkty, które pomogą poprawić wyniki krwi, a jeśli będzie to konieczne – wprowadzić leczenie farmakologiczne. 7901

Jedzenie w ciąży za dwoje – czy tak powinno być?

Żywienie w ciąży, Jedzenie w ciąży za dwoje - czy tak powinno być?

Ciąża to dla wszystkich kobiet magiczne 9 miesięcy. Czas ten wiąże się z większym wysiłkiem dla organizmu, ponieważ oprócz odżywienia samego siebie musi on zapewnić odżywienie dla dziecka. Zły jest jednak powszechny do niedawna pogląd, że ciężarna musi “jeść za dwoje”. Wręcz przeciwnie, ciężarna z dodatkowymi kilogramami gorzej przechodzi ciążę

Dieta w ciąży – jedz rozsądnie i regularnie

Ciąża to wyjątkowy czas, w którym przyszła mama powinna przywiązywać dużą wagę do codziennej diety. Bardzo istotne jest to, aby była ona urozmaicona i zgodna z zasadami zdrowego odżywiania. Istotne znaczenie ma regularność spożywania posiłków i pochodzenie produktów z których są przyrządzane. 3827

Dieta po porodzie – kilka cennych wskazówek

Dieta po porodzie - kilka cennych wskazówek

Dieta dla młodej mamy powinna być bogata w produkty sezonowe, a przede wszystkim w świeże owoce i warzywa. Nie zapominajmy o najzdrowszych darach jakie dostajemy od natury. Musimy zadbać o dostarczenie odpowiednich produktów bogatych w substancje odżywcze, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Dieta powinna zawierać produkty bogate w witaminy, składniki

Top